Mtbessim merhaba canım doğru anladıysam sen doğum kasılmasını soruyosub sanırım.. sırtın ortalarından bele ordan da kasıklara vuran ağrılar oluo işte o doğum kasılması demek 😁 ama karnın kasılmasından bahsediyosan bebişin tostoparlak bi köşeye toplanmasından oluyo