Ipek86
Kizlar, ben suan 17+5'im, 3. Cocugum o yüzden belki bazi seyler daha hizli gelisiyor.. 3 gündür filan bayagi sancim oluyor diyebilirim günde 3-4 defa, hani bebek toplanir böyle nahos bir agri olur hafif nefesin kesilir, o türden.. Doktorumu aradim magnezyum ic dedi, zaten iciyorum dedim🤷🏻♀️ benimle ayni haftayi paylasanlarda oluyormu acaba diye merak ettim..