Seluna
Herkese merhaba. Bugün 4’lü test sonucum çıktı. Down Sendromu olan maalesef pozitif. Doktor bu test tanı testi değildir, sadece risk olasılığını gösterir dedi ama yine de içimiz rahat etsin diyerek beni ayrıntılı ultrasona gönderdi. Çarşamba gideceğim ama çok korkuyorum. Aranızda 4’lü test pozitif çıkıpta ayrıntılıda herşey yolunda olan var mı ? 😔