Bernurrrr 2. Doz aşımı bugün oldum aşırı baş ağrısı yaptı 1. Dozda böyle bir ağrı yaşamamıştım baş ağrısı yaşayan olmuş muydu ?
Fasulyemveannesi Bernurrrr ben 2 dozda mahf oldum kolum davul gibi şişti bir hafta agrisindam yatamdim acile gittik serum iğne ve antibiyotik başladı da iki gün sonra rahatladım hızlı vurmuş hemşire ilaç aşağıya inmemiş o da abze yapmıştı
Canan1bozkurt Baş ağrısı mide bulantısı ve ateş yapmıştı 2.dozda canım . Ama bunun yani sıra idrar yolumda enfeksiyonda çıkmıştı
Bernurrrr Fasulyemveannesi bugün ilk günü inş böyle bi problem yaşamam ilk dozunda mahvolmuştum hem Boğaz ağrısı hem kol ağrısı
Fasulyemveannesi Bernurrrr insllh öyle bir şey yaşamaz siniz olursa direk acile gidin rahatlatsinlar ben geçer diye bekledim boşu boşuna