Meryme benimde hiç sıvı falan gelmiyordu Hamileyken.37.haftamda doktorm göğsümü sıkıp baktı süt geldi.39.haftada normal doğum yaptım sütüm geldi ama ilk gün yetmedi sanırım idrarı olmayınca anladık ve mama verdİk.2.gün eve gelip dus alınca cok gelmeye basladı sütüm yetmeye basladı.İnşallah senin de sütün gelir stres yapma 😊