ZZeynep3 benim bebeğimde de olmuştu kaybolma ihtimali var ama kaybolması bebeğin sağlıklı olduğunu göstermez demişti doktor genetik bozukluk olan bebeklerde bu kistlerin görülme oranı yüzde 10 daha fazlaymış bu yüzden iki şey önerdi amniyosentez ve fetal dna testi. Amniyosentez için karnına iğneyle girip sıvı alıyorlar ama bu işlem sonucunda yüzde 2 düşük ihtimali varmış fetal dna için de kolundan kan alıyorlar biraz pahalı 2800 gibi bişeydi galiba bütün genetik hastalıklara bakıyorlar biz fetal dna yaptırdık temiz çıktı çok şükür kistler de kayboldu