Hazanege ben hamileliğin başından beri enfeksiyon çekiyorum. Tahlil mutlaka yaptırın doktorunuz da isteyebilir büyük ihtimal. Eğer kanınıza karışmış ve bebeğe de geçme ihtimali olacak kadar yüksekse Allah korusun erken alabiliyorlar bebeği. Ben tedavi olarak fitil kullandım ağrılarım hafifledi, ileri seviyede değildi. En önemli belirtilerinden biri olarak kötü kokulu akıntı diyebilirim eğer enfeksiyonun varsa oradan anlayabilirsin