Emelcskndgn Yesimce doğru birşey değil, çin takvimin2 göre kızım olması lazım ama oğlum olacak:) tutanlarda tesadüf tamamen zat3n ya kız ya erkek olacago için bazıların ki tutuyor
Yagmurferdic Yesimce ya yalan doğru bilmiyorum ben inanın bu tarz şeyler batıl falan geliyor ama benim tuttu. Çin ve Rus takvimine göre erkekti. Oğluşumuz olacakmış inşallah
Oznur_yildiz Ben hem rus hem cin takvimi yaptım biri erkek biri kız çıktı 2 hafta sonra cinsiyetini öğrenicez inşallah 😁