FeriDEniz Burcuu58 çoğu kişi park hayattaki gülengül hanımı öneriyor. Ben akü’de Mehmet beye gidiyorum.
ozgeg_ Burcuu58 ben de daha önce gitmiştim Gülengül hanıma çok farklı gelmedi bana emin olamadım yani acaba değiştirsem mi ?
FeriDEniz Burcuu58 Seda hanıma ben bi kere gittim, çok suratsız geldi. Doğru düzgün açıklama da yapmadı. Bilgilendirmedi. Memnun kalmadım.