Serpil07 bence diyetle düzelir benim açlık 110 çıktığı halde diyetisyene yönlendirdi hemen insülin vermemek için başka bi endokrin dontoruna daha görün bence. Diyet yapınca düzeldi benim sonra saldım tabi yine çıktı. İnsülin başlarım tekrar yükseltirsen dedi korkumdan bidaha gitmedim😄zaten bir hafta içinde doğumum olucak.