Ssunal Arkadaslar merhaba . Benim bir kizim var suanda 8 aylik ve tekrar hamile kaldim . Kazara oldu ama suanda asla sikayetci degilim . O da simdi 14 haftaya girdi. Bugun doktor kontrolum vardi. Cinsiyet gorunuyor mu dedim . Hayir bacaklarini kapamis hic bir fikrim yok suanda dedi. Sizce kiz olabilir mi genelde kizlar sakliyor deniyor ya. Birde erkek olsa simdiye kadar gozukurdu diyenlerde var. Sizce ne olabilir . Fikir amacli soruyorum muhabbet amacli. Kiz veya erkek olsada hic fark etmez eli ayagi akli sagligi yerinde olsun yeter 🌞🌞🌞
Oznur_yildiz Ssunal ultrasona girdiğiniz de saga sola dönün hemen hareketleniyor bebisler bana doktorum öyle dedi uyuyordu herhalde bebiş hemen hareketlendi öyle yapınca bi baktık bebiş el kol bacak oynuyor 😁
Deletedmom2224 Ssunal valla benim arkadaşım bebeğinin cinayetini 21. Hafta civarı öğrendi ve erkek 💙 ben pek inanmıyorum o göstermiyorsa kızdır muhabbetine 😊
Samurayy 14 haftada bacaklarini acsa bile ikisindede cikinti oluyo cnm bana 14 haftalikken popi gosterdiler simdi 20 haftaligim kiz 😊
Ssunal Samurayy evet doktorum dedi hic birfikrim yok cunku kapatmia diye ama ben meraktan catliyorum 😆😆
Samurayy Ssunal 17 haftalikken git bide bakalm yandan cekilmis ultrason fotografi varsa at bakalim bide uzman olmasakta bi tahminde bulunalim 😁
Civcivim_34 ariyaliyya https://i.imgyukle.com/2019/11/11/E0ahMb.jpg Bu benim hadi tahmin edelim ☺️☺️☺️
Yelz_91 ariyaliyya [url=https://hizliresim.com/86vEoW][img]https://i.hizliresim.com/86vEoW.jpg[/img][/url]
Aylinstp ariyaliyya https://imgyukle.com/i/ab77ff26-2a71-4a69-91c4-91de3a8f4a52.Eb3Mky bana da tahmin yapar mısınız🤗