78Ay_ 34+6 günlüğüz nst de sancılarım çıkıyor. Bebek toplanıyor bir tarafım taş gibi oluyor. 2cm açılmam var. 2 gece hastanede kaldım ama şimdi evdeyim aranızda aynı sıkıntıları yaşayan var mı?
Masalseyhan 78Ay_ aynen ben cnm benimde cok kasilmam oluyor ama acilma flan yok bnde.. hastanede yattim bigun, igne ilac serumlar yedim ama fayda etmedi serumlar yine ayniyim yani bkalom beklemedeyz ne olcak.. bu arada 33+4 um cnm
Sedahatun 78Ay_ benim de 33+6 da kontrole gittiğimde sancılarım çıktı. Serumlarla ilaçlarla durdurdular şimdi evde yatıyorum, yarın kontrolüm var bakalım her şey yolunda mı
_tugce 78Ay_ 34 haftamda benimde aynısı oldu canım hastanede yattım serum iğne vs ama benim açılmam yoktu doktor nidicard diye bir ilac vermişti günde 3 defa onu kullandım bugün 37 oldum cok şükür yine kasılmalarım oluyordu ama 3 hafta bu şekilde bekledi oğlum dün akşam kestik ilacı
LeylaNaileDemir 31.haftadayım benimde kasılma çiçekli sancılarım var ama nstde çıkmıyor şiddetli enfeksiyon dedi dr .