Fulyasndr Arkadaşlar merhaba bu bebek arabasını kullanan var mı? Oğlum daha doğmadı 23 haftalık, araba indirimde olduğu için ve gözümüze kullanışlı göründüğü için aldık ama ilk bebeğimiz olduğu için çok da emin değiliz😳 kullanan varsa fikrini paylaşabilir mi? Şimdiden teşekkür ederim🤗🤗
Fulyasndr Melteeeem E bebekte evde bir hafta deneyin beğenmezseniz ücret iadesi ya da değişim yapabiliriz dediler de onun için sormuştum kullanışsız birşeyse değiştireyim diye düşündüm🙈
Melteeeem Fulyasndr hangi e bebek bu buradaki hiç bir e bebek de stok yok diyorda çok sinir bozucu bu her şubende bulundur kardesim
Fulyasndr Evet stok sorunları varmış edremit e bebekte her modelden en azından birer tane vardı pazar günü yakınsanız bir uğrayın derim