Gribalder Arkadaşlar merhaba. Gebeliğimi 28 beta ile daha çok küçükken öğrenmiştim. İki haftalık geç döllenmen var problm yok demişti dontor. 4+4 de de keseyi gördük. Doktor iki hafta sonra gel kalbini duyalım dedi. Ancak bugün gittiğimde doktor karından keseyi boş gördü. Vajinalde bakalım dedi vajinalde bi yapı gördü ancak bebek mi değil mi bilmiyorum emin değilim kalp atışıda gözlemleyeyorum üstelik besin keseside görünmüyor dedi. Bir hafta sonra tekrar gel dedi çok canım sıkıldı. Benim gibi böyle bir sorun yaşayan oldu mu. Siz kaç haftada duydunuz kalp sesini. Bu görülen şey bebek değilse ne bilemiorum
Senatorun Gribalder canim ben 5. haftada keseyi 7. haftada da bebegi gorup kalp atisini duymustum, olumlu dusun hersey guzel olsun ins, olmadi nacizane fikrim baska bir doktorada danisabilirsin sevgiler