Cansumeryem şimdilik agrin sancın yoksa bisey yoktur canım ben geçen hafta yani 37 haftamda gittim sancılarım 70 cıktı bugün 38 haftamda bidaha gittim sancı hiç çıkmadı doğumla kaynaklı bisey olsa sancının farkına varırsın zaten gene takip et sancın olursa bebek hareketi yavaşlarsa gidersin doktora ama bisey yoktur büyük ihtimal gün sancılarıdır 😊