Rumeysaaa67
Arkadaşlar ben bugun sabah kahvaltısını çok abarttım yani çok yedim ve bugun yaklaşık sabah 7 den akşam 6 ya kadar yürüdüm bazı işlemlerim vardı ordan oraya koşuşturdum biraz önce lavaboya gittim bol akıntı ve sinek boyutunda iplik gibi ince kırmızımsı bily vardı bu ne acaba (2 gündür bel ağrım var gece uyuyamıyorum)☹️☹️