Halee0606 Kızlar merhaba.Ben her ayın 11 inde bugun hasta olmam lazımdı normalde. Bu ay ilk defa ovulasyon testiye takip ettim ve yumurtlamayı 24 .gün yani 1 hafta önce gördüm , Değerlendirdik. Peki ben şimdi test yapsam çıkmaz nasıl bir yol izlemeliyim ?
Edanurrr @Halee0606 aynı sizin gibiydim ben de reglim 3 gün gecikince test yapmıştım çok belirgin bi şekilde çıkmıştı. Yani 1-2 güne inşallah sonucunuzu alırsınız