Herkese merhaba 🤗 nereden başlasam bilemiyorum. Hamileliğim öyle sorunlu problemli bir hamilelik değildi çok şükür. İlk 4,5 ay bulantı kusma sorunum vardı mutfağın kapısından geçemedim ama sonra kesildi çok şükür. İlk hamileliğimde 9 ay sürmüştü 🤐 her türlü geçiyor canınızı sıkmayın. 14. Haftada yağmurdan kayganlaşan yolda ayağımda converse olduğundan kayıp sağ yanıma düştüm. Hamdolsun bir şey olmadı 🤲🏻16. Haftada plasentanın çok aşağıda olduğunu söyledi doktorum. Ev işi yapmak ayakta kalmak yürümek vs yasakladı. 1 ay boyunca dikkat ettim sonraki kontrolde daha iyiydi ama hala biraz aşağıdaydı. Yine dikkat ettim sonraki kontrolde yukarı çıkmıştı 🤲🏻 bu arada bebeğimin kemik gelişimi her kontrolde 10 gün gerideydi doğuma kadar o şekilde devam etti. 33. Haftamda kanamalı akıntım oldu. Doktorumu aradım gel bakalım dedi. Nst ve ultrasonda herhangi bir sıkıntı çıkmadı. Doğuma kadar fazla hareket ve ilişki yasaklandı 🚫 35 haftalıkken doktorumla sezaryen için tarih konuştuk kesin karar için 6 Kasım da son olarak çağırdı. 6 kasımda muayeneye gittiğimde nst de hiçbir sorun yoktu sonra ultrasona girdim benim doktorum her kontrolde detaylı bakan bir doktor. Her seferinde bebeğin parmakları kalp odacıkları midesi kaburgası vs hepsini tek tek anlatıp inceleyen bir doktor. 6 kasımda ultrasonda bebeğimin ellerini kapalı olarak gördü parmaklarını açtıramadı. 1 saat uğraştı boncuk boncuk terledi klinikteki bir diğer doktoru çağırdı o da baksın dedi. Diğer doktorda geldi inceledi büyük problem görmedi ama doktorumun içi rahat etmedi 8 kasımda tam 38 haftalık olacaktık zaten. Beklemeye gerek yok riske atmayalım cuma sabah alalım bir an önce oğlunuzu size teslim edelim dedi. Ben eve geldim çok fazla ağladım bişey olacak bebeğime diye. Bu arada benim tek kolumda damarsal tümörlerim var yani damarlarımın içinde ve yığınla var tedavisi mümkün değil. Ameliyat tek çare ama sayıca çok fazla olduğu ve damarlarımın içinde oldukları için nereye gittiysem masada kalırsın denildi. Bununla yaşayacaksın tek sıkıntı şiddetli ağrılarım ve hamileliğin riskli olması idi. Çok şiddetli ağrım olduğu zamanlarda bende parmaklarımı bile açamam saçımı dahi toplayamam. Genetik muayenelerimde bu durumun genetik olmadığı çocuklarımda görülmeyeceği sadece hamilelikte ilerleyeceği söylendi. Ama o gün doktorum öyle söyleyince aklım başımdan gitti. Eşim dedi ara doktoru tekrar baksın aradım gel dedi tekrar gittim yine aynıydı. Cuma sabahı planladığımız gibi sezaryen olmak için hastaneye gittim. Saat 7 de oradaydık. Hazırlıklarım yapıldı doktorum bebeği alır almaz kontrol edeceğini söyledi. 8.30 da ameliyathaneye alındım Genel anestezi oldum. Sonra uyandırıldığımı hatırlıyorum. Ve kendime gelene kadar herkese defalarca bebeğimin elleri iyi mi diye sormuşum. Doktorum eşimi ve ailemi hiçbir sorun olmadığı konusunda bilgilendirmiş. Sonra çocuk doktoru muayene etti o da hiç bir sorun yok dedi. Rabbime sonsuz şükürler olsun sağlıklı sıhhatli bir oğlum oldu. 38+0 da 3180 gr ve 50 cm olarak dünyaya geldi. Ben hamileliğimde toplam 5 kg aldım. Sormak istediğiniz bir şey olursa seve seve cevaplarım. 🤗 Rabbim evlat isteyen herkese hayırlısıyla bu duyguyu yaşatsın. Bebişlerini bekleyen tüm annelere de sağlıkla hayırla huzurla kavuşmayı nasip etsin.
@adm merak edenler için sabitler misiniz?