Dniiz 🥰 Doruk 🥰o zaman küçüktüm kardeşime doruk ismini koydum şimdiki aklım olsaydı bir gün oğlum olur ona koyarım diye düşünebilirdim olsun dayısıyla belki ismi aynı olur dermişim 😂😊