Senatorun kizlar iyi aksamlar merhaba, 12 haftalik hamileyim fakat 6. haftada baslayan reflum ozellikle aksamlari beni cok zorluyor bazen kusturuyor bu durumu yasayaniniz varmi hic agzimin tadi yok gecicekmi yoksa 9 ay benimlemi 🥺
Esraygtf Senatorun geçmeyecek 😂 doktorundan gaviscon şurup iste bana hiç iyi gelmedi ama iyi gelen cok var.
Hazanege Senatorun canım ben 8. Aydayım hala benimle böyle yemek borumu su borumu söküp atasım geliyor yanma başlayınca allahtan rennie yi icat etmişler yoksa ölürdüm😂
Pilatescadisi Senatorun evet 12 haftama girdim bende de var çift yastık kullan geç yemek yeme az ve sık ye canım geçmiş olsun
Senatorun Hazanege off desenize bununla yasamayi ogrenmeliyim ozaman, renny bende bir ise yaramiyor 😢
Senatorun Pilatescadisi cok tesekkur ediyorum cift yastik olayini denemedim bi onuda hemen deniyim bugun, sizede cok gecmis olsun 💕
Esraygtf Senatorun malesef bendede hiç biri işe yaramadı 34. Haftaya geldim öyle böyle :) yanımda sütle geziyorum o rahatlatıyor sadece beni.
Leyla9292 Senatorun aynen bende sizin gibiyim hiçbirşey bana mısın demiyor ölüyorum artık oturup ağlıyorum başıma atıyor ağrısı artık 34 haftalığım ve her geçen hafta daha da artıyor
Senatorun Leyla9292 bende oyle bazen okadar bikiyorumki agliyorum umarim hepimiz hayirlisiyla atlatiriz bu sureci 💕
Minik_fasulyem1 Senatorun bende hamilelikten öncede vardı hamileyim o haftalarda benimde oldu şiddetle renni duo tavsiye ediyorum😂 saniyeler içinde rahatlatıyor🙈
Mervezem Senatorun az ve sık ye kesinle kızartma ve baharattan uzak dur onlar çok azdırıyor. Gaviscon şurup bana iyi gelmişti doktoruna yazdırabilirsin☺️
Senatorun Mervezem mide bulantimda oldugu icin zaten hicbisey yiyemiyoruum ama renny gaviscon hicbiri ise yaramadi 😢
Hande3636 Senatorun gaviscon renni hepsi geçici çözüm oldu 2 saat kadar iyi geldi en son sesim kısılınca rabelis tablet yazdırdım kesin çözüm doktoruna yazdır canım
mantik_0 Senatorun geçecek demeyi cok isterdim ama malesef geçmiyor. 32. Haftadayım şurubu kasıksız içiyorum tepeme dikip. Hafta bir şişe ilaç bitiyor.
Senatorun mantik_0 bende cok umutlu degilim umarim mide bulantim gecer ikisi birden cok cok zorlaniyorum