Canmoglm benimde 32 de sancılarım baya çok çıkmıştı . 2 cm de açıklığım vardı sizin gibi endişelendim küçük diye. Serumla hapla durdurdular şimdi 38+4 oldu sancım yok arada bi çıkıyo ama doğum için yeterli değil. Endişelenmeyin artık yavaş yavaş sancılarınız olması çok normal. Doğuma hazırlık yapıyo vücudunuz 😊