Yusuf2Merve00 anne543769 inşallah gösterir çok merak oluyo illaki taşıdığın bebişi ama göremiyosun işte ultrasonsuz😊
Yusuf2Merve00 ozaman doktora 4 aylık olunca gideyim ben hayal kırıklığına uğramadan bebişimi göreyim artık sabırsızlıkla bekliyorum 😊