Nursimali Amin kuzum cok amin bende 2 kez arka arkaya kaybettm dusuk yaptm ilki 10+5 de 7.haftada kalmisti gelismedi kalbi atamadi dusugum basladi 😔 2.si 7.haftadaydi kalp atisini duymaya gidecekdim gidecegim gun dusugum basladi kanamayla coraspi vermisti kanama yapti kullandgmin 2.gunu kanama yapti 😔..Bu bebegim icin 7 ay bekledim sans eseri ogrendm ya hamile oldguma inanamadim cok sukur teyzesi 12+3deyiz hamdolsn rabbime ignelerke yolumuza devam ediyoruz igne fitil vitaminler bebgime hepsi sifa olsun hepimziin bebisni bizlere bagislasin insallah 🙏🌺🌸😊