Sidelya Cahidcahide gaz sancısı hariç harika zaten her şey. Sancısı olunca öyle acı öyle içten ağlıyo ki elden de bi şey gelmeyince insan çok üzülüyo. Azıcık ikisi aynı anda uyusun özlüyorum hemen 😁 evin neşesi gerçekten bebek iyiki varlar 🥰 amin Allah hepimize bebeklerini sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 😌
Cahidcahide Sidelya aminnn inşallah ne güzel 😊biz de 28+5 olduk inşallah vaktinde sağlıkla gelirler bizimkiler de. Biri kız biri oğlan 🌺
Sidelya Cahidcahide isim ne düşündünüz. Sağlıkla gelsinler inşallah. 30dan sonra daha dikkatli olun biraz daha tehlikeli oluyo daha fazla dinlenin bol su için. 🌸
Aysenam Mutlu_E rabbim biran önce kavuştursun sizi bebişlerinize inşallah. Bende 30. Haftadayım ikiz bekliyorum artık son aylar geçmek bilmiyor 36. Haftayı hayırısıyla bir görsek
Cahidcahide Sidelya serklajlı olduğum için sürekli yatarak geçiyor günlerim. Bakalım hangi vakte kadar duracaklar. Oğlak mı olacaklar yoksa kova mı 😊İnşallah sağlıkla kavuşuruz. Ne güzel sizler aldınız kucağınıza. Darısı bizlere inşallah
Cahidcahide Mutlu_E maşallah ne güzel ya. Nasıl geçiyor günleriniz. Yardımcı var mı yanınızda. Sütünüz filan ne durumda
Mutlu_E Cahidcahide yardımcım var evet tek bakılmıyor, günler sürekli koşuşturmalı ve yorucu ama bi o kadar da güzel çok şükür, malesef sütüm kesildi mama yiyor bebeklerim
Cahidcahide Mutlu_E olsun napalım, sağlıklı olsunlar, evlerinde olsunlar yanı başımızda da, varsın bir kaç ay mama alsınlar