Retina ben kullaniyorum bebegim daha 3 günlük insallah bi faydasini görürüm normal dogumda yaptim ama sutum cok az geliyo dun bebeğim acliktan agliyormus megersem sabah kadar hastanedeydik doktorlar acaba bi yerinde kirik mi var dediler rontgendir odur budur cok sukur her seyi iyi çıktı ama aglamaktan helak oldu sesi kesildi o bi yandan ben bi yandan agliyodum dua edin kızlar Rabbim yavrularimizin rızkını gondersin insallah 😔🙏🙏