Fatmanzmgl tansiyon hastası olduğun, için riskli oluyo zaten canım normal doğum daha zor olur hatta tansiyon Olunca sezeryan yapıyorlar genelde sendeki stres bebeğe geçiyor diye kalp atışlarını etkilenmesin diye. 1.2hafta ileri, yada geri sorun değil ama 🙏🏻😊sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin Rabbim vakti gelince