Çatı muayenesini erkenden yaptırmayın doğumu tetikleyebilir. Benim oğlumdayken idrar yolu enfeksiyonum vardı son 1.5 ay sürekli antibiyotik kullanmıştım oda erken doğuma neden oluyor malum. Kayınvalidemde doktor o erteletiyordu çatı muayenesini sonraki hafta sonraki hafta bakın diye. 39+3te gittik o gün bakıldı aradan 7-8 saat geçti mi geçmedi mi emin değilim doğum sancıları başladı, 5dkya bir girmeye başlayınca artık hastaneye gittik sezaryene aldılar direk. Normal doğum olmamasının sebebi bebeğin başı oturmamış demişti.