Merve9335
Kızlar selam.35haftalığıö dün aşırı bel ağrısı ile acile gittim nst de sancılarım çıktı 45ti en yüksek.Doktor çatı muayenesi yaptı açılmam yok.Fakat bu sancıya göre bana ciğer geliştirici iğne ve sancı kesici vurmak istedi ben yaptırtmadım.Bugün sabah kendi doktoruma gittim bugünde en yüksek 40çıktı sancılarım arada ve doktorum gerek yok müdaheleye dedi herşey yolunda dedi.Bizde dün panik yaptık doğum iznine zaten bu ayın 22snde ayrılıyorum rapor aldım erken çıktım izne sağ Salim gelsinde çocuğum..Böyle bi durum yaşayan var mi yani ciğer geliştirici felan kaç sancıyla olur ki