Benim son 4 aydir cektigim burun kapaliligi ve afedersiniz burun kanamasi var 😟 ustunede bide nezle hapsirik geceleri hic uyuyamiyorum. Doktorum ilac da vermedi bitkisel seyler icersen gecer dedi hepsini yaptim olmadi gecmedi.. Benim gibi olan varmi neler yaptiniz? Birde arkadaslar her sabah uyanmam da sol elim uyusmus halde uyaniyorum sebebi nedir hamileliktenmi kaynaklaniyor?