Sirius223
Merhaba arkadaslar, Küçük haftalarda yoğun bir kanama geçirmiştim. Kese arkasında kanama alanı vardı, zamanla atlattık.Sonra ikili test zamanı geldi, biraz risk çıkmışti. Erkenden detayli ultrasona girdim ve iki adet koroid pleksus kisti oldugunu ogrendim. 21+4 olduk bebegimin hareketlerini hissetmeye, anlamaya çalışırken son zamanlarda agri, kasiklarda basinc ve lekelenmem başladı. Acile gittim ve bebeğin eşi aşağıda denildi zaten biliyordum fakat dün bir kanama yaşadım. Apar topar tekrar hastaneye gittim. Plesantada kanama alanı olduğunu öğrendim. Hala lekelenme şeklinde kanamam devam ediyor. Konuşmaya ihtiyacim var.birbirimizi en iyi bizler anliyoruz. Benimle ayni durumu yasayan arkadaşlarım oldu mu? Kendime çok fazla dikkat ediyordum. 9uncu haftadan bu yana progestan kullanıyorum ve istirahat halindeyim. Korkuyorum. Lütfen duanizi eksik etmeyin