Gkhnm97 benim gebeliğimin başından beri var hamilelikten öncede mantarım vardı ilk beyazdı haftalar geçtikçe sarı oldu ama çok aşırı bir akıntım yok doktora sordum hamilelikte bir hormon yükseldiğinden rengi ve miktarı zaman zaman değişebilir dedi idrarda yanma kaşıntı yeşil akıntı ve çok aşırı olmadıkça bir sorun yok dedi bol bol su tüket faydasını görürsün dedi ama bu 1 haftadır biraz arttı haftaya gidicem söylicem fitil falan verir artık