burcis Avent’in pompası tekli küçücük biberonuyla bile 500 küsür lira. Sizlerin tercihlerini merak ettim. Kullanıp memnun kalanlar,özellikle doğum yapıp kullananlardan yorum alırsam belki başkalarının da işine yarar bu paylaşım
ZZeynep3 burcis baby plus kullandım 9 10 ay kadar. Memnun kaldım,herhangi bir sıkıntı yaşamadım. 2018 ocak ayında almıştım 160 tl civarıydı fiyatı.
Gulcagsahra burcis wee baby almıştım bir ay kullandım ben memnunum fiyatları da baya uygun bakabilirsin canım 😇
burcis ZZeynep3 ZZeynep3 Fiyatı uygunmuş. Markayı bugün e bebekte gördüm kararsız kalmıştım. Avent neden bu kadar tercih ediliyor anlamıyorum. Fazla para vermek çok saçma.
ZZeynep3 burcis markadan kaynaklanıyor sanırım. Ama dediğim gibi baby plus da iş görüyor ki ben çok fazla kullandım. Süt fazlalığından dolayı