TubaTuana Benimde oğlum olacak ismini belirledik tabiiki de 🤗 Alp tuna olacak inşallah adlarıyla sağlıkla gelsin sağlıkla yaşasınlar
Ozgulyuksel Benım ılk kızımın adı ebrar..suan 16 haftalık kızıma hamıleyım bunuda dusunuyoruz daha sumeyra,zumra,efdal,duha,afra,asel bunlardan bırıne karar verıcez ınsaallah😂