Mervebarlin ilk olarak hareketlerini hissetmemen çok doğal ben altı bucuk aydan sonra hissettim. Doktora sordum çok normal bebeğin gayet sağlıklı dedi. Çok şükür. Şuan hissetsen bile düzensiz olacak. O yüzden sakın moralini bozma. Yanlış hatırlamıyosam 28. Haftadan sonra düzenli hareket etmesi gerekiyo. İkinci konuya gelicek olursam ben şuan son ayımdayım 37+2yim ve inan hala eski kıyafetlerimin içine oluyorum göbeğim hiç çıkmadı diyebilirim yiyip yiyip şişmiş gibiyim hamile olduguma inanmayanlar bile var 😂 ama bebeğim iyi çok şükür. Çok sıkıntı yapma. Herkesin vücudu farklı herkesin bünyesi farklı. Ben doktora sordugumda bu cevabı vermişti bana. Sende sıkma canını hem bebeğini hissetmene biraz daha var sabret hemde göbeğin biranda çıkabilir yada benim gibi çıkmayabilir. Boşuna stres yapıp bebişine yansıtma 😊 allah hepimizi bebişlerimize sağsalim kavuştursun ❤❤❤ hayırla kurtulalım inşallahh❤