Aslivns0 doktorum banada söyledi şeker yükleme zamanın gelmiş diye ben de yaptırmak istemediğimi söyledim oda tabi dedi başka yollarlada kontrol edebiliriz dedi. Evde şeker ölçme aletin varsa sabah aç tok akşam aç tok üçgün ölç sonuçları bana getir dedi bende öyle yaptım yarın götüreceğim normal çıkıyor değerlerim