Kuzummm Arkadaşlar merhaba ben 37+1 günlük hamileyim, doktorum bana hergün bir çay kaşıgı keten tohumu tüketmemi söyledi. İnternetten araştırdım hamilelikte zararlı yazıyor. Sizce ne yapmalıyım,? Doktoru böyle tavsiyede bulunan varmı?