ariyaliyya ya bunları kim diyorsa kulak asma gebeliğin boyunca kansızlık yaşayabilirsin tiroidin yükselir iner, kan pıhtılaşma sorunu yaşarsın, şekerin çıkar belki bunların hepsi seni ve bebeğini etkiler ilaçsız nasıl düzelmesini bekliyorsun ki? Mesela TSH şayet doktorun ilaç kullanmani ister de sen zararı olur diye kafana göre ilaç kullanmazsan asıl o zaman sorun yaşarsın çünkü bebeğin beyin gelişimini etkiliyor tiroit ilacı bunu etkilemesin diye veriliyor.