Busraars Kızlar son 37 gün gözüküyor ama ben hep bu ay doğum yapacakmışım gibi hissesiyorum🤗Hamileliğim en başından itibaren sıkıntılıydı şu günlere hep ilaçlarla geldik zaman bian önce geçse ve kavuşsak😔
Sibel7895 Busraars benimde 33 günüm var doğumuma ama aynen dediğin gibi geçmiyor sanki zaman ben bu zamana kadar çok zorlanmadım ama artık zorlanıyorum 😔
Busraars Beyzanurlina Evet canım 18 Aralık ama bence Kasım 😛 erken doğum riskim vardı en başından beri serviks kısalığım var
Songultombul123 Ya bende 33+1 oldum ama zaman cok yavas geciyor yaaa. Biran once kavusmak istiyor insan .aralik 20 benim dogumum da