Rabia59 Herkese merhaba güzel anneler ve anne adayları ☺️ Doğacak minik kızım için ne kadar erken olsa da araba arayışlarına girdim. Travel sistem tarzı pusetli bebek arabaları hoşuma gitti. Çoğunda 13 kilo sınırı olduğunu gördüm. 🤷🏻♀️ Alan kullanan, ya da henüz kullanmayıp alan anneler var mı? Tavsiye eder misiniz kullanışlı mıdır ? Yada sizin aldığınız alacağınız araba marka modelleri nelerdir fikirlerinize ihtiyacım var. 🌸
hilal_yener Rabia59 merhaba canım bende travel sistem kraft ın fit 2 sini aldım ben daha 11+5 haftalığım biz bebek arabasını erken aldık evde sürüyorum arada bi çok rahat tekerlekleri 360 derece falan dönüyor hafif ben sevdim
Rabia59 hilal_yener Cevap için teşekkür ederim ☺️ Bakıcam modele. Bir sorum daha olacak şahsi aracı olmayan, toplu taşıma kullananlar için zor oluyor diyorlar. Sanırım ağır oluyormuş toplaması falan da öyle. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
hilal_yener Rabia59 bilmiyorum ben hiç kapatıp açmadım kullanmadım daha yani ama bana göre hafif geldi yani zaten doğumdan sonra yaz boyunca kullancaz kışında kullancam sonra bidaha ki yaz gelince yazlık bebek arabası alıncak bu sefer 😂😂😂 kış arabası ya o
BeybininAnasi Yani yenidoğan için o pusetli tarz süper 👍🏻 Zaten bebek için başka bir şey düşünemiyorum. Ne diğer bebek arabaları olur, ne kanguru. Elde de sürekli puset taşımak insanı çok yorar. Ama travel sisteme genel olarak çok kullanışsız diyorlar. Ne yapacağım bilemiyorum ben de :(