ZZeynep3 Merhaba, 18 haftalıkken rutin kontrolde bebeğin kafasında kist gördü doktor. Kaybolma ihtimali var dedi, araştırma hastanesine yönlendirdi. Başına gelen var mı acaba, gerçekten kaybolabilen birşey mi