Dibeee mutlaka,içmesine rağmen sağlıklı bebegi olan çok insan var.kiminin söylediğine göre bazen doktorlar bile tavsiye ediyormuş.ozellikle benim etrafımda sigara icen ve buna rağmen sorunsuz hamilelik geçiren o kadar çok insan var ki. Eleştiremiyorum ictiginiz için sakin yanlış anlamayım,ben biraz korkağım galiba bu konuda