Mrvaknc Merhaba🕊 Öncelikle o kadar heyecanlıyım ki buraya yazıp yazmama konusunda bile tereddüt yaşadım. O kadar erken bi süreçteyim ki hem çok korkuyorum hemde çok mutluyum. Nasıl geçecek zaman bilmiyorum. Herhangi bir tehlike mevcut değil çok şükür ama ya bir şey olursa diye kendi kendime söylemeden edemiyorum. Bu korkularımı nasıl aşıcam da sevinme sürecine geçicem hiç bilmiyorum. Bu arada unutmadan ben 1 2 haftalıkken öğrendim birde🙈 o derece erken yani. Korkmakta haksız mıyım?😟☺️ Umarım herkesin hamilelik süreci iyi sağlıklı ve huzurlu bir şekilde geçer. Umarım bebiişlerimizi kucağımıza almamızı nasip eder Allah’ım🥰
Dibeee Amin canım inşalllah bende 2 ye hamileyim bende 2 haftalık Ken ögrendim ikisininde inşallah sag salım kucağımıza alırız ben suan 7+1 im 😊