Cigdemanne_01 Merhaba sevgili anneler ve adayları 😊 Ben daha 8+2 haftalık hamileyim ama aklıma çok fazla takılıyor ve artık rüyalarımda bebeğimi emziremediğimi falan görüyorum ve artık psikolojim bozulmaya başladı 😔 iç çamaşırımı 90 kullanıyorum büyüklüğünde herhangi bir sorun yok ama ikisininde ucu çok çok fazla küçük bir bebeğin tutamayacağı kadar 😞 bunun için bir çözüm var mı büyütme gibi 😔 böyle bir problem yaşayan var mı yardımcı olursanız sevinirim ❤️
mervella Cigdemanne_01 canım benim de göğüs ucum küçük ama önemli olan içe dönük olmaması çünkü küçük de olsa bebeğe yetiyor sadece göğüs ucunu kavramadığı için,kahverengi kısmı da kavrıyor ve çok kısa bi süre sonra emzirdikçe göğüs ucun büyüyor
Zehratuncer Cigdemanne_01 benim gogus ucumda küçük tu canım suan 33+2 haftalık hamileyim ucu çıktı bıraz tutacak kadar hiç olmassa edise etme cıkar işallah
ZZeynep3 Cigdemanne_01 göğüs ucum hiç yoktu, slikon göğüs ucuyla ilk bebeğimi 9 ay emzirdim. Sıkıntı etmeyin :)
Lilensa Cigdemanne_01 göğüs zaten zamanla emzirmeye uygun hale kendi geliyor ucu büyüyor benimde göğüslerin küçücük 75 bile büyük geliyor ama şimdi şişti büyüdü 80 oldu ucu çıktı koyu halka genişledi damla damla süt geliyor bu arada 31 haftalığım daha yolun çok başındasın düşünme bunları 😊😇😇
Caglatpl Daha cok erken yolun başındasın bunu düşünerek ve sorun haline getirme hamileliğini rahat ve mutlu geçir benimde hiç yoktu gögsüm erkek gögsü gibi şiş bile değildi vücut dogum hazırladığı için ileride ucları acılıcak kalınlaşıcak ve uzucak o yüzde relax 🥰🤗
Cigdemanne_01 Caglatpl gerçekten mi inşallah inşallah 🙏 arkadaş çevremden dolayı biraz bu kadar üzerinde durdum ve moralimi bozdum 😊 çok teşekkür ederim ☺️
Selinnnce Cigdemanne_01 benim hic ucu yoktu yani oynayinca cekistirince dahi cikmiyodu. Bebegim dogdu emmekte zorlandi silikon gogus ucu kullandim bi kac hafta o sekilde emebildi. Sonra kendigilinden uc cikti hatta kocaman bi ucu var suan. Emdikce cikti yani merak etme seninde cikcak
Tgbdmr Cigdemanne_01 sorun etmeyin bende şuan slikon göğüs ucu kullanıyorum arada onsuzda tutmaya başladı.
Ozge3747 Cigdemanne_01 Dert etme bence şimdiden bebek ilk başta her halükarda zor tutuyor zaten, emdikçe de biraz büyüyor uçlar. Hiç de olmazsa silikon uçlardan kullanırsın