zumrutt_77 İdrar yolu enfeksiyonu olmuşum ve dr verdiği tozu mide bulantısından kullanamıom 😏 öneriniz varmı
lilosbebek Bende oldum ilacı kullandım ama kustum hap verdi onu kullandım doktorunuza söyleyin başka ilaç önersin