Sedaahmetpr Gerek yoktu 🤷♀️ Ben 17. Haftama kadar sürekli kustum hiç birşey yiyemedim😔 Başka hastaneler beni yatıracaktı istemedim . Kendi doktorum bir serum verdi ondan sonra düzelmişti benim keton değerim 2+ çıkmıştı🤷♀️ Doktor düzelir korkma demişti . Serum 5 saat takılı kalmıştı ondan sonra 3 gün yemek yiyebilmiştim. Yapabiliyorsanız bol su için kendiliğinden bile düzelir