Canım 6.ayımıza girdik benim almama fırsat kalmadan arkadaş çevrem ve ailem bir çok şey aldılar kıyafet olarak😊eşimle bende 17.haftamızda başlamıştık yavaş yavaş almaya eşim benden daha heyecanlı durmadan bişeyler sipariş veriyor şimdiden 2 bavul eşyası oldu battaniye,penye battaniye,muslin örtüler,alt açma takımımız zıbınlar takımlar hepsi tam Allah nasip ederse bu ay sonuda biberon falan büyük eşylarını alacaz mobilyasını 1 ay sonra alacaz çünkü yeni evimize taşınacaz o yüzden bekletiyorum bana kalırsa son 2 aya bırakma hem sıcak olacak hem ağırlaşacaz bir liste yap kendini öyle devam et kolay olur🙏😍Allah sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı❣