Btl_zngn benimkide erkek bebek ama gayet hareketli ayrıca eger doktor hareket etmediğini gördüyse kotü bir şey olsaydı soylerdi diye umuyorum cunku bebegın saglıgı anneyide etkilediği için hani en azından sunu derdi bebek cok az hareket ediyır bir sıkıntısı olabilir su su gun aralıklarıyla gelin takıp edelim vs derdi diye dusunuyorum ben ve bana gore muhtemelen gun içinde yoruldugunuzdan az hareket esiyor olabilir bugun sabah 7 den beri ayaktaydım iş yaptım ara ara dınlendim 5 10 dk dinlenmelerimde dahil hiç hissetmedim bebeği ama yine de siz bir sonraki kontrolde kesin olarak doktora sorun bebegım hareketleri cok az bir sorun mu var diyin içinizi bu konuda en ıyı doktor rahatlatır