Deletedmom0010 Kızlar bugün hafif siyaha benzer leke geldidoktor kesenin büyük olduğunu ama bebeğin küçük olduğunu söyledi ve kan uyuşmazlık iğnesi yapalım dedi ben de yaptırdım Bir de progestan iğne yazdı ama benden kan gelmedi kan uyuşmazlık iğnesi vurulnam sakınca olur mu acaba
Ceylan35 Deletedmom0010 hayır yok ikinci gebeliğini de koruma altına alıyor bende de var suanlik bişey olmadığı için 26. haftamda vurulucak igne