Syka7 Kızlar 13. Haftamdayım folik asit kan ilacı ve vitamin ilacı kullanıyorum haricen başka vitamn omega kullanmam gerekiyor mu ? Doktor kontrolüm 20 gün sonra eczacı akrabam var ilaçlarının değişmesi lazım dedi kafam karıştı siz hangi ilaç vitamin kullanıyorsunuz şimdiden teşekkürler 🌼
Zeyk Syka7 13.haftandan sonra folik asit keser vitamin ve kan ilacı verebilir eğer gerekli görürse canım
Yrnkrm Syka7 12 haftadan sonra folik asit kullandırmıyorlar diye biliyorum ama senin değerlerin için değişir belki devam ettirir ben 10 haftamdayım folik asit dışında bişey vermediler belki bu perşembe kontrolüm var veririr bilemiyorum
Syka7 Zeyk vitamin ve kan ilacı kullanıyorum zaten canım 13. Haftamdayım folik asiti bıraksammı doktora gittiğimde 15 hafta oluyorum bilemedim
Zeyk Syka7 birakabilirsin vitamin ilacı kullanıyorsan ben de o zamanda bırakmıştım vitamine başlayınca. Ama vitamin ilacı verirken doktorun folik asiti bırak demedi mi ?
Syka7 Yrnkrm bende öyle biliyorum canım doktorumla anlaşamadık benimle birlikte 5 hasta giriyor yanımda devlete gidiyorum özele gitmeye karar verdim yaşadığım şehir küçük ondan doktor seçeneğim kısıtlı malesef 🤦🏻♀️
SYesilbag Bugun 12 hafta kontrolum vardi. Folik asit biraktim ama onun yerine SideFER GB hersey iceren vitamin verdi doktor bunun icin folik asit de var, bunun yaninda bide omega 3 takviye aliyorum. Bu sekilde devam ediceksin dedi. Bence kullandigin vitamin icerigine bir bak folik asit var mi diye.