26mrv Arksdaşlar neredeyse 1haftadır göbek deliğimin üst tarafında ara ara acı oluyor gerilme oluyor bazen sanki içeriden ittiriliyor gibi başına böyle bişey gelen varmı normalmi sayılıyor kasıklarımda ağrı felan olmuyor ama